Intuicyjny start
Szybka konfiguracja
Prawdziwa oszczędność czasu

Zobacz, jak prosto mOrganizer ogarnia Twoje finanse

mOrganizer finansów automatyzuje to, co zwykle zajmuje godziny – faktury, płatności, dokumenty i kontakt z księgową. Wszystko w jednym miejscu, byś mógł skupić się na tym, co naprawdę ważne: prowadzeniu firmy

Wystawiaj faktury zawsze ZA DARMO

Księguj samodzielnie

Współpracuj z księgową

Jak działa mOrganizer finansów?

Dla księgowych i przedsiębiorców – jeden wspólny ekosystem

Krok 1

Zaloguj się do konta firmowego w mBanku

i złóż wniosek o mOrganizer w zakładce Finanse

Jeśli potrzebujesz pomocy lub nie masz konta w mBanku, skontaktuj się z nami

Krok 2

Skonfiguruj dane firmy

Skonfiguruj dane firmy i dostosuj mOrganizer do swoich potrzeb

To zajmie tylko chwilę, a wszystko będzie działać automatycznie.

Krok 3

Dodawaj dokumenty

Wystaw fakturę w 30 sekund.

Wrzucaj zdjęcia paragonów, PDF-y, pliki kosztowe – prosto z telefonu.

Krok 4

Zaproś swoją
księgową

Udostępniaj dokumenty w czasie rzeczywistym.

Koniec z przesyłaniem plików, mailami i telefonami.

Krok 5

Wszystko w jednym miejscu

Wszystko w przejrzystym, intuicyjnym panelu.

zadowolona kobieta laptop tablet

Stworzone z myślą o codzienności przedsiębiorcy

użytkowników
0 %

deklaruje, że mOrganizer uprościł ich komunikację z księgowym.

wystawionych dokumentów
0 +

miesięcznie przez użytkowników systemu.

dostęp do danych
0 /7

pełna kontrola nad finansami z dowolnego miejsca i urządzenia.

szybsze rozliczenia
0 x

dzięki automatyzacji i współdzieleniu danych z biurem rachunkowym.

Załóż darmowe konto i przekonaj się, jak może działać Twoja firma, gdy finanse są zorganizowane

Jak pracuje się z mOrganizerem finansów

Zobacz w praktyce, jak działa monitoring płatności, rozliczanie kosztów, kontrola wydatków i aplikacja mobilna

Zalogowałem się. Co dalej?

Jak zapłacić składki ZUS i podatki jednym kliknięciem

Aplikacja mobilna? To proste!

Zaprojektowany tak, by ułatwiać Ci każdy dzień

Korzystaj jak Ci wygodnie

Korzystaj z mOrganizera na laptopie, tablecie i smartfonie - gdziekolwiek jesteś.

Intuicyjny interfejs

Obsłużysz wszystko bez znajomości księgowości – wystarczy kilka kliknięć.

Bezpieczeństwo na poziomie banku

Twoje dane są szyfrowane i chronione zgodnie z najwyższymi standardami.

Bezpośrednia współpraca z księgową

Przekazuj dokumenty bez maili, plików i papieru – w jednym systemie.

Zacznij bez zobowiązań - przekonaj się, jak to działa u Ciebie

Na start otrzymujesz dostęp do rozszerzonych funkcji systemu na 3 miesiące – bez opłat i bez zobowiązań.

Po tym czasie sam zdecydujesz, z których funkcji chcesz dalej korzystać albo skorzystasz z darmowego nielimitowanego fakturowania zgodnego z KSeF – a to tylko część dostępnych możliwości.

3 miesiące – bez opłat i bez zobowiązań