* 10 dokumentów kosztowych krajowych w PLN oraz dokumentów sprzedażowych w PLN
Korzystaj z bezpłatnej infolinii księgowej 22 112 02 35 w dni robocze 9-17
Dla lepszej i wygodniejszej współpracy z księgową/-ym obie strony otrzymują dostęp do systemu mOrganizer finansów.
Możesz szybko wystawiać faktury, ale też udostępniać księgowej/-emu swoje koszty. Wystarczy, że zrobisz zdjęcie faktury kosztowej lub paragonu za pomocą aplikacji mobilnej mOrganizer finansów lub umieścisz pdf w systemie.
Właściciel firmy całą opiekę nad księgowością przekazuje profesjonaliście – dedykowanej księgowej/-mu.
Wszyscy księgowi zrzeszeni są w największej sieci biur rachunkowych w Polsce - Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR).
Dzięki zasięgowi działania jesteśmy w stanie wybrać biuro w Twojej okolicy a dzięki ciągłym szkoleniom zapewnimy znajomość Twojej branży przez księgową/-ego oraz wiedzę o zmieniających się przepisach.
konsultacje księgowe i obsługa kontroli podatkowej
wskazanie statusu opłacenia faktur i podatków: opłacone, częściowo opłacone, nieopłacone
Pakiet mKsięgowość PREMIUM
Podobnie jak w pakiecie KOMFORT Klient tylko wystawia faktury
i załącza skany faktur kosztowych lub wysyła kurierem dokumenty faktur kosztowych do księgowej/-ego. Księgowa/-owy wyliczy KPIR, ZUS, VAT i wyśle deklaracje do Urzędu Skarbowego oraz ZUS.
Księgowa/-y pilnuje też, aby klient skorzystał z wszystkich możliwych odliczeń. A jeśli będzie trzeba - wystąpi zamiast klienta wobec Urzędu Skarbowego.
PREMIUM
*40 dokumentów kosztowych oraz sprzedażowych, w tym 5 zagranicznych lub walutowych
Klient ma pełen podgląd do tego co się dzieje w jego księgowości,
a przelewy za składki ZUS i podatek może mieć już gotowe w koszyku płatności w banku.
mOrganizer finansów STANDARD - system do wystawiania faktur i sprawnego prowadzenia biznesu
W pakiecie mKsięgowość PREMIUM Klient otrzymuje dedykowaną księgową/-ego oraz nieodpłatny dostęp do mOrganizera finansów, powiadomienia SMS o płatnościach podatków i faktur oraz szybką odpowiedź od księgowej/-ego (w dni robocze 9-17).
księgowanie dokumentów do 40 sztuk*
wskazanie statusu opłacenia faktur i podatków: opłacone, częściowo opłacone, nieopłacone
W ramach pakietu otrzymuje m.in.:
W pakiecie mKsięgowość KOMFORT Klient otrzymuje standardową obsługę księgową oraz możliwość korzystania z wygodnego systemu mOrganizer finansów z modułem do wystawiania faktur sprzedażowych, podsumowaniem wyliczonego podatku oraz przesyłaniem faktur kosztowych za pomocą aplikacji mobilnej.
KOMFORT
Pakiet mKsięgowość KOMFORT
księgowanie dokumentów do 10 sztuk*
wskazanie statusu opłacenia faktur i podatków: opłacone, częściowo opłacone, nieopłacone
wskazanie statusu opłacenia faktur i podatków: opłacone, częściowo opłacone, nieopłacone
mOrganizer finansów PODSTAWOWY - system do wystawiania faktur i sprawnego prowadzenia biznesu
W ramach pakietu otrzymuje m.in.:
Dodatkowo klient ma pełen podgląd do tego co się dzieje w jego księgowości, a przelewy za składki ZUS i podatek może mieć gotowe w koszyku płatności w banku.
Klient tylko wystawia faktury i załącza skany faktur kosztowych lub wysyła kurierem dokumenty faktur kosztowych do księgowej/-ego. Księgowa/-owy wyliczy KPIR, ZUS, VAT i wyśle deklaracje do Urzędu Skarbowego oraz ZUS. Księgowa/-y pilnuje też, aby klient skorzystał z wszystkich możliwych odliczeń. A jeśli będzie trzeba - wystąpi zamiast klienta wobec Urzędu Skarbowego.
Profesjonalna
i bezpieczna obsługa księgowa w całej Polsce
Profesjonalna i bezpieczna obsługa księgowa w całej Polsce
.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie materiały wykorzystane na ww. stronie w tym: logo, tekst, zdjęcia, grafika, dźwięk oraz sposób ich prezentacji są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną ich właścicieli. Dane te zostały podane wyłącznie w celach informacyjnych. design studiokreatywa.pl
Operatorem platformy mOrganizer finansów
jest CashDirector S.A. Al. Jerozolimskie 96 00-807 Warszawa
Pomoc techniczna jest do Twojej dyspozycji
od poniedziałku do piątku od 9 do 17
Infolinia: 22 100 50 60
mail: mbank@morganizer.pl